sâmbătă, 5 septembrie 2009

Cine suntem cu adevrat...si care este rolul nostru de aceasta data?


As vrea ca aceasta intrebare se nu devina o mica obsesie ci doar un mod de a descoperi mai multe despre intreaga existenta a omenirii...

Un comentariu:

  1. ...hai sa incepem cu un inceput...consider ca ai pus o intrebare prea ampla pentru un inceput de blog...dar e bine pusa si sper ca lumea sa descopere acest blog si sa vina cu cate o idee de a fiecaruia.fiecare dintre noi are o obsesie intr un fel sau altul...a ta vad ca e asta...si am sa iti raspund in felul meu.cine suntem cu adevarat ?? crezi ca vom sti vreodata ?? crezi ca tot ce facem e asha cum trebuie si e 100% calea care trebuie sa o urmeam ?? uite-te in jurul tau ?? de catzi oameni indiferentzi suntem inconjuratzi ?? catzi dintre ei te influentzeaza negativ ??dar catzi dintre ei pozitiv ?? spre exemplu la mine sunt multzi negativisti...si doar o singura persoana cu care pot avea o conversatzie despre anumite lucruri care sa nu ma contrazica convins sau convinsa ca debitez numai prostii.uite-te la tv ??cauta pe internet ??mergi la biserica ??mergi unde vrei tu...si fiecare e in felul lui si face dupa cum il taie capul...si de aici reiese ideea mea.doar eu traiesc cu mine...doar eu sunt zi de zi impreuna cu mine...deci eu stiu ce e cel mai bine pentru mine...doar eu.la fel si la tine...la fel la totzi.deci cine suntem cu adevarat ?? doar tu vei sti.de aici si rolul pe care il vom avea se subintzelege...fiecare ishi alege rolul pe care il vrea in viatza...totul vine din interiorul meu,al tau,al nostru...numai sa crezi.asta e doar parerea mea...

    RăspundețiȘtergere